تیم سوهان محمد سیمای قم در نیمه نخست این دیدار در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم با حساب سه بر صفر مغلوب تیم حریف شد و گل‌های مس را در این نیمه مهدی جاوید، بابک نصیری و فرهاد فخیم به ثمر رساندند.

نیمه دوم را نیز تیم مس با گل شروع کرد و در دقیقه ۲۲ محسن اولاد قباد برای این تیم گلزنی کرد؛ در ادامه مهدی جاوید برای مس و سعید قاسمی و شهاب بشری‌دوست برای سوهان محمد سیما گل‌ زدند و تیم قم چند موقعیت گل را نیز از دست داد.  

تیم مس ورزقان که سابقه قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه خود دارد، با این پیروزی جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر فوتسال ایران تثبیت کرد.

علی حفیظی، صادق محمدی، محمد داوودپور و فرزین صالح قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و علیرضا رجبی ناظر داوری، مهدی شیرزادی ناظر فدراسیون فوتبال و حدود ۲ هزار تن تماشاگر این مسابقه بودند.

در فهرست تیم سرخ‌پوش سوهان محمد سیما؛ امیرحسین زینلی، سعید قاسمی، امیرحسین اربابی فتاح، شهاب بشری‌دوست، محمدعلی فیاضی، سید علی‌اصغر احمدی، محمدرضا دهقانی فردویی، روح‌الله ایثاری، علیرضا وفایی، سید حسین رضوی، ناصر اطمینان و سعید قلندری قرار داشتند و سید وحید غیاثی سرمربی و علی مسعودی مدیر تیم قم بودند.

در فهرست تیم نارنجی‌پوش مس نیز علیرضا صمیمی، سعید مومنی، مهدی جاوید، فرهاد فخیم، بابک نصیری، مسلم اولاد قباد، محمد شجری، مصطفی طیبی، میثم خیام، علیرضا عسگری، توحید لطفی و سالار آقاباپور قرار داشتند و علیرضا افضل سرمربی و حسین شیخ‌السلامی مدیر تیم ورزقان بودند.     

سوهان محمدسیما با ۲۲ بازی؛ با ۹ برد، ۵ مساوی و ۸ باخت و ۶۳ گل زده و ۵۱ گل خورده و ۳۲ امتیاز در رده هفتم و مس سونگون وَرزَقان نیز با ۲۲ بازی؛ ۱۶ برد و ۲ تساوی و ۴ باخت و ۸۷ گل زده و ۴۶ گل خورده و ۵۰ امتیاز در رده نخست دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.