سردار حیدر عباس زاده روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان هویزه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از انتقال یک محموله موادمخدر صنعتی که از کشورهای شرقی وارد این شهرستان شده بود،مطلع و وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد : ماموران پلیس با پایش دقیق اطلاعاتی خودروی سواری پراید حامل موادمخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند اما راننده با توجه به تاریکی و پوشش منطقه از درختان متواری شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و یک کیلوگرم حشیش کشف و دستگیری قاچاقچی متواری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار عباس زاده گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی قاچاقچی مذکور به همراه همدستش را شناسایی و پس از تعقیب و گریز دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی توقیفی نیز مبلغ ۴۰ هزار دلار ارز قاچاق و ۶۰۰ عدد قرص روان گردان کشف شد.

وی اظهار داشت : کارشناسان ارزش ریالی دلارهای قاچاق را پنج میلیارد ریال برآورد کردند؛ متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.