به گزارش شنبه ایرنا بنا بر اعلام فدراسیون کشتی، با توجه به توافقهای صورت گرفته با مسؤولان فدراسیون پیشین، قرار بود رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار شود و مسؤولان برگزاری این مسابقات مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را به عنوان بخشی از هزینه برگزاری این رقابت ها، به حساب فدراسیون کشتی واریز کردند.

بنا بر این گزارش با توجه به مخالفت اتحادیه جهانی کشتی با میزبانی این مسابقات در این شهرستان و برگزاری مسابقات در تهران، فدراسیون کشتی تلاش کرد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به بازپرداخت این مبلغ اقدام کند که با تلاش مسؤولان فدراسیون، این مبلغ به ورزش خوزستان بازگشت داده شد.

قرار بود این  رقابت‌ها در روزهای هفتم و هشتم آذرماه جاری با حضور هشت تیم برتر جهان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود که به دلیل اتفاقاتی که در کشور رخ داد با تصمیم اعضای کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی به تعویق افتاد.

درجه S۱ (المپیک) برای داور خوزستانی 

با اعلام اتحادیه جهانی کشتی، مهدی بشیرزاده از داوران موفق خوزستانی موفق به اخذ بالاترین مدرک داوری یعنی  s۱(درجه المپیک) شد.

تست نهایی داوران درجه المپیکی در رقابت‌های گزینشی قاره‌ای که فروردین ماه سال آینده در چین برگزار می‌شود، صورت خواهد گرفت و این داور خوزستانی شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ را دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.