غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نقاط آبگرفته اهواز در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: وضعیت مناطقی مانند کیانشهر و باهنر اهواز نیز بهتر شده است، و در معین زاده و شهرک اکباتان پمپ های جدیدی برای تخلیه آب نصب شده‌اند
وی افزود: وضعیت منطقه گاومیش آباد شهرستان کارون نیز بهتر شده و سطح آب با توجه به پمپ‌های قوی به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و تا فردا شب به طور کامل این آب تخلیه می شود.
استاندار خوزستان گفت: خیابان های شکاره سوم شهر کوت عبدا... و منطقه درویشی نیز خشک شده و شرایط به حالت عادی بازگشته است و هم اکنون تنها در منطقه شهرک دانشگاه اهواز وضعیت غیرعادی است که امیدواریم سریعتر شرایط عادی شود.

بر اساس گزارش ایرنا عصر روز دوشنبه هفته جاری با بارش باران در خوزستان بیشتر مناطق خوزستان از جمله اهواز دچار آبگرفتگی شدند که با گذشت بیش از ۲ روز همچنان بسیاری از مناطق این استان درگیر آبگرفتگی هستند.
در پی آبگرفتگی مناطق مختلف خوزستان و بر اساس تصمیم مدیریت بحران خوزستان مدارس نوبت صبح و عصر ۱۳ شهرستان این استان در روز دوشنبه و مدارس نوبت صبح ۱۳ شهرستان خوزستان در روز سه شنبه هفته جاری تعطیل اعلام شد.
همچنین مدارس نوبت عصر شهرستان های اهواز، کارون، شادگان، خرمشهر و آبادان نیز در روز سه شنبه هفته جاری تعطیل شدند.
به دلیل تداوم آب گرفتگی در برخی مناطق خوزستان ادارات شهرستان های اهواز ،کارون و آبادان نیز در روز سه شنبه و مدارس ۲ نوبت شهرستان های اهواز و کارون در روز چهارشنبه تعطیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.