حسین لامی‌زاده دوشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی، احتمال جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد از این رو از مردم و عشایر انتظار می‌رود از رفتن در حاشیه رودخانه‌ها، دره‌ها و مسیرهای سیلابی خودداری کنند.

وی افزود: هماهنگی های لازم با جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مدیریت حوادث احتمالی انجام شده است. 

لامی‌زاده از حضور بخشداران در محل کار خود سخن گفت و بیان کرد: دهیاران نیز برای جلوگیری از حوادث احتمالی به حالت آماده باش در آمده‌اند تا هرگونه مشکل احتمالی را به سرعت گزارش دهند و با امکانات شهرستان نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی در پایان از کوهنوردان، عشایر و گردشگران درخواست کرد که از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و هشدارهای داده شده را جدی بگیرند.

ایذه در قسمت کوهستانی استان خوزستان واقع شده است، فروردین سال جاری، بارش سیل آسای باران در ایذه موجب طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن آب کانال‌های سیل بر سطح شهر و آسیب به چندین منازل مسکونی در شهر و روستاهای اطراف شد.

۱۲ آذر یک زن ایذه‌ای در طغیان رودخانه فصلی مرغا گرفتار و جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.