جواد نکونام یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با پارس جنوبی اظهار داشت: دیدار مقابل پارس آخرین بازی خانگی ما در نیم فصل اول است و برد در این دیدار برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: در این فصل با توجه به هزینه های صرف شده و تغییرات زیادی که داشتیم عملکرد نسبتا خوبی داشتیم اما وضعیت ما در جدول ایجاب می‌کند بازی مقابل پارس را جدی بگیریم.

نکونام در خصوص بازی هفته قبل تیمش برابر سایپا افزود: آن بازی را از تمام بازی‌های فولاد باید جدا کنیم زیرا به حدی بازی سرد و بی‌روح بود که نمی‌توان درباره‌اش صحبت خاصی کرد. روزی که به فولاد آمدم قولی برای کسب سهمیه و قهرمانی ندادم هر چند تلاش می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: ۲، سه بازیکن ما چند هفته‌ای است که هیچ تلاشی برای کمک به تیم نمی‌کنند اگرچه نسبت به این موضوع مشکلی نداریم و خوشحالیم که بازیکنان جوان و امیدمان به خوبی جای آنها را پر کردند، ما نگران نیستیم که بازیکنی برای موفقیت تیم تلاش نکند زیرا نفراتی داریم که جایگزین آنها کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: برای نیم‌فصل دوم ایرادهای تاکتیکی‌ را برطرف می‌کنیم و برای خط هجومی تیم کاملا برنامه داریم. با هماهنگی آقای آذری با بازیکنان مدنظرمان وارد مذاکره می شویم و نفراتی که برای فولاد خوزستان و تیم زحمت نکشیدند باید از تیم کنار بروند.

وی ادامه داد: ما به نام‌ها و اسامی بازیکنان کار نداریم و کسانی که برای این تیم وقت گذاشتند و از خودگذشتکی کردند جای تقدیر دارند و مردم و هواداران هم باید این موضوع را بدانند. در نیم‌فصل دوم شرایط تیم بهتر خواهد شد و به ایده‌آلی که قبلا از آن صحبت کرده‌ ام می‌رسیم. 

نکونام در پایان گفت: متاسفانه حادثه تلخی که برای خانواده شیمبا اتفاق افتاد به شدت بر روحیه این بازیکن تاثیر منفی گذاشته اما تلاش کردیم او را به شرایط عادی برگردانیم. 

دیدار تیم های فولاد و پارس جنوبی فردا دوشنبه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.