رسول خطیبی روز چهارشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: به طور کلی از تیم اول تا تیم آخر جدول لیگ برتر همه مشکل دارند ولی ما تمرکزمان را روی این موضوع نگذاشتیم.

وی بیان کرد: مشکل مالی همواره وجود دارد ولی با بازیکنان و کادرفنی صحبت کردیم و قرار شده تمرکزمان روی فوتبال و اجتناب از حاشیه‌ها و مشکلات داشته باشیم.

خطیبی ادامه داد: به همین خاطر است که بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند و این شادابی تیم‌مان نشأت گرفته از این است که بیشتر سعی بر تمرکز به مسائل فنی داریم.

وی در ارتباط با بازی تیمش با پارس جنوبی جم نیز گفت: با وجود اینکه در طول هفته گذشته روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم حریف از روی همین ضربه ایستگاهی به گل رسید اما در ادامه تمام آمارها دست تیم ما بود.

خطیبی یادآورشد: فکر می‌کنم ما می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و برای سه امتیاز هم آمده بودیم، ولی همین که برگشتیم و توانستیم جبران کنیم از همه بازیکنان قدردانی دارم.

وی کفت: این بازی هم برای ما تمام شد و امیدوارم همین روند را به لحاظ کیفیت بازی ادامه دهیم.

خطیبی در پاسخ به سؤالی در مور قضاوت سیدوحید کاظمی نیز گفت: قرار شده در مورد داوری حرف نزنیم و فکر می‌کنم کاظمی با اینکه می‌توانست در یکی دو صحنه به ما کارت ندهد اما وی یکی از بهترین داورهاست و امروز هم قضاوت خوبی داشت.

وی در  ارتباط با تقویت تیمش در فصل نقل‌وانتقالات گفت: با جذب یکی دو بازیکن تیم‌مان را تقویت می‌کنیم ولی در حال حاضر باید ۲ هفته باقیمانده را پشت سر بگذاریم و بعد برای جذب بازیکن جدید تصمیم گیری کنیم.

خطیبی افزود: تغییرات زیادی نداریم  ولی حداقل ۲  یا سه نفر به تیم اضافه می‌کنیم چون در لیست‌مان جای خالی هم داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.