دراگان اسکوچیچ  عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران اظهار داشت: بازی خیلی دشواری را برابر پیکان پشت سر گذاشتیم که با هوشیاری بازیکنانم به سه امتیاز مهمی دست یافتیم.

وی افزود: پیکانی ها در نیمه اول ما را پرس کرده بودند و خیلی سخت به دروازه آنها نزدیک شدیم ولی ما نیز در نیمه دوم و پس از زدن گل سوم پیکان را پرس کردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: خیلی خوشحالیم به سه امتیاز این دیدار رسیدیم زیرا برابر تیمی پیروز شدیم که بسیار خطرناک و زهردار بازی می کرد.

اسکوچیچ تصریح کرد: پیکانی ها هر توپی که ما از دست می دادیم سخت ما را مورد تنبیه قرار می دادند و به ما فشار وارد می کردند.

وی با انتقاد از میلاد جهانی بازیکن صنعت نفت گفت: میلاد  مانند دیگر وینگرهای تیم در کار دفاعی شرکت نمی کند و به این دلیل از ترکیب خارج شد زیرا تیم برای کادر فنی از هر چیز دیگری مهمتر است.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: برخی بازیکنان در فوتبال مانند خانم ها هستند زیرا با برخورد به کوچکترین مشکل اشکشان سرازیر می شود در صورتی که باید برای قرار گرفتن در مشکل تلاش کنند.

اسکوچیچ اظهار داشت: تیم صنعت نفت با وجود مشکلات مالی در حال نتیجه گیری است و امیدواریم روزی این مشکلات پایان یابد تا بازیکنان با انگیزه بیشتری بازی کنند.

وی در خصوص فاصله اندک بین بازی‌ها گفت: این فاصله مشکلی برای ریکاوری به وجود نمی‌آورد و فاصله زمانی مناسبی بین بازی‌ها وجود دارد ولی مشکل ما این است که بین بازی‌ها نمی‌شود خیلی خوب تمرین کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه سه بر ۲ میهمانش پیکان تهران را شکست داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.