دراگان اسکوچیچ جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز اظهار داشت: امشب یک بازی انجام دادیم که انتظارش را داشتیم و با انگیزه مثال زدنی به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: در نیمه اول بازی کم نقصی را انجام دادیم که مدافعان گران قیمت حریف بارها دچار اشتباهات فردی و تیمی شدند و ما از این فرصت بهترین استفاده را بردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در نیمه دوم با تغییر شیوه بازی نیز به گلی دست یافتیم که ضامن پیروزی ما در این دیدار سخت و دشوار بود.

اسکوچیچ تصریح کرد: در خیلی از دقایق بازی ریسک کردیم در حالی که می توانستیم بازی را بهتر تحت کنترل داشته باشیم ولی با شجاعت در دیداری به پیروزی رسیدیم که شاید کسی فکرش را نمی کرد.

وی افزود: اگر ۲ تیم را با یکدیگر مقایسه کنند به همه ثابت خواهد شد صنعت نفت امشب چه پیروزی بزرگی را به دست آورد، اختلاف ۲ تیم چه به لحاظ مالی چه به لحاظ مهره بسیار بالاست ولی ما بر این اختلاف ها چیره شدیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان به نقش پر رنگ تماشاگران آبادانی در این دیدار اشاره کرد و گفت: امشب تماشاگران آبادانی  لحظه ای از تشویق تیم خود دست نکشیدند، خدا را شاکریم تماشاگران آبادانی امشب شاد به خانه های خود بازگشتند.

وی خواستار حمایت مسئولان آبادانی از تیم صنعت نفت آبادان شد و گفت: از هر کسی که می تواند دست تیم صنعت نفت را بگیرد خواهش می کنیم دست به یاری این تیم بیاید، تمامی تیم ها درصدی از قراردادهای خود را گرفته اند ولی صنعت نفت هنوز ریالی به بازیکنان خود پرداخت نکرده است.

اسکوچیچ اظهار داشت: آنهایی که دستشان به سمت ما دراز است و باید ما را کمک کنند آنها توقع خود را پایین بیاورند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک تیم مدعی تراکتوسازی تبریز را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.