به گزارش ایرنا مصطفی هاشمی پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل پتروشیمی اظهار داشت: پتروشیمی یک تیم با هویت بوده و سالهاست جزء تیمهای مطرح بسکتبال کشور است؛ این تیم از مربی و بازیکنان ملی پوش خوبی بهره می برد همچنین ذخیره قدرتمندی دارد که کار حریفان را دشوارتر می‌کند.

وی افزود: در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم، ما پیش بینی همه چیز را کرده بودیم و یک بازی هوشمندانه انجام دادیم در غیر این صورت توسط پتروشیمی تنبیه می شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: هر ۲ تیم بازی کم نوسان و کم اشتباهی ارائه دادند که این موضوع زیبایی مسابقه را دوچندان کرده بود اما خوشحالم که در نهایت ما پیروز این دیدار حساس و نفسگیر شدیم.

وی عنوان کرد: در این فصل از رقابت ها تیم های قدرتمندی حضور دارند و نمی توان خود را از پیش برنده دانست. تمام تلاش ما در مرحله اول صعود به پلی آف است و در ادامه برای قهرمانی می جنگیم اگرچه راه سختی در پیش داریم.

هاشمی بیان کرد: بازیکنان باتجربه و جوان خوبی در اختیار داریم که دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا می کنند. امروز در دقایقی از بازی ما تیم برتر میدان بودیم همچنین تیم پتروشیمی در برخی از کوارترها برتر از ما ظاهر شد. آنها در خانه بازی می کردند و از امتیاز هوادارانشان بهره مند بودند که این موضوع کار ما را سخت تر کرده بود.

وی افزود: در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم در بازی های آینده نمایش بهتری در زمین داشته باشیم. تیم ما رفته رفته بهتر می شود و در هر بازی برای برد تلاش می کنیم.

سرمربی مهرام گفت: سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم و با استفاده از بازیکنانی که داریم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

دیدار تیم های بسکتبال پتروشیمی و مهرام با نتیجه ۷۶ بر ۷۴ به سود مهرام به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.