حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور چهارشنبه در آیین تجلیل از بسیجیان شهرستان خرمشهر در سالن اجتماعات گمرک این شهر اظهار داشت:بررسی ناآرامی‌های اخیر بیانگر این واقعیت است که مناطق محروم و حاشیه شهرها بیشتر مورد سوء استفاده دشمن و آشوبگران قرار گرفته است.

وی حضور مسوولان در مناطق محروم برای رفع مشکل و کمبودهای این مناطق موثر دانست و گفت: حضور مسوولان با روحیه‌ی جهادی و بسیجی می تواند بسیاری از نارسایی ها را در این مناطق جبران و برطرف کند.

حجت الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه تفکر بسیجی ضامن امنیت است گفت: با تفکر بسیجی همه مسایل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قابل برطرف شدن است. 

امام جمعه خرمشهر گفت: بر اساس نظر کارشناسان مسایل اقتصادی و معیشتی افزایش قیمت بنزین یک امر ضروری بود چرا که ایران در مقایسه با سایر کشورهای منطقه بیشترین مصرف بنزین را دارد.

وی افزود: از طرفی تولید هر لیتر بنزین در کشور بین ۷۰ هزار ریال تا ۱۰۰ هزار ریال هزینه در بر دارد و دولت در تولید بنزین متحمل یارانه پنهان می شود و تنها قشر برخوردار از این یارانه بهره‌مند می شوند و قشر مستضعف محروم هستند.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: ملت این تحلیل کارشناسان را پذیرفت اما انتظار دارند که این طرح مدیریت و کنترل شود.

وی در ادامه اعتراض را حق مردم دانست و  گفت: متولیان امر باید تریبونی برای شنیدن صدای مردم فراهم کنند.

عادل پور در ادامه با بیان اینکه دشمن برای چنین فرصت هایی برنامه‌ریزی کرده و درصدد ضربه زدن به انقلاب و کشور است گفت: اینجانب به عنوان یک مسوول ، زبان مردم هستم و باید فریاد مردم را به گوش مسوولان برسانم لذا مسوولان هوشیار باشند و به مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر کل گمرک خرمشهر نیز در این آیین بسیج را یک نهاد مقدس اجتماعی با ابعاد متعدد دانست و گفت: این نهاد پاسخگوی نیازهای اساسی جامعه است.

علی سلیمانی افزود:کارنامه بسیج پر از افتخاراتی است که نمونه بارز آن را می‌توان در دوران دفاع مقدس و نقشی که بسیج در پیروزی در برابر دشمن ایفا کرد، مشاهده نمود.  

وی اظهار داشت:مردمی بودن بسیج بزرگترین سرمایه آن است و در حقیقت بسیج از بزرگترین داشته‌های نظام جمهوری اسلامی است که با درایت امام راحل(ره) شکل گرفت.

در پایان این آیین از بسیجیان نمونه خرمشهر تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.