عنایت الله رحیمی، سه‌شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شیراز، افزود: در رخدادهای اخیر، نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج، نهایت تلاش خود را برای کنترل اوضاع و آرام کردن فضا  بکار گرفتند و حتی خود این نیروها آسیب دیدند اما نگذاشتند که کشور و مردم آسیب ببینند.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی آسیب وارد کردند.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز در روزهای گذشته علاوه بر زیان‌های شخصی وارد شده به افراد، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات شهری شیراز خسارت وارد شده است.

بسیج در تمام عرصه‌ها نقش آفرین است

استاندار فارس در قسمت دیگری از سخنان خود، بسیج را مظهر وحدت میان آحاد ملت دانست و اظهار داشت: بسیج در ادوار مختلف، نقش‌های متعددی را ایفا کرده و هرجا که نیاز بوده این شجره طیبه حاضر شده است.

رحیمی ادامه داد: در اوایل انقلاب (سال 59) که کشور ما مورد هجمه نظامی قرار گرفت، بسیج با جانفشانی وارد میدان شد و از کیان کشور دفاع کرد.

استاندار فارس اضافه کرد: اگر امروز کشور ما حرفی برای گفتن در دنیا دارد، به محور مقاومت در منطقه تبدیل شده و در برابر مستکبران مقاومت می‌کند به پشتوانه حضور بسیج است.

وی، با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های غیرنظامی نیز حضوری مقتدرانه داشته، گفت: نقش اجتماعی و سیاسی بسیج بر کسی پوشیده نیست و نقش اقتصادی و سازندگی این نهاد نیز موضوع مهمی است که باید بیشتر به آن توجه شود و امیدواریم با تلاش همه مردم و بسیج در برابر مشکلات اقتصادی کنونی نیز پیروز شویم.

رحیمی بیان کرد: می‌کوشیم که در ماه‌های پیش رو با همکاری و مشارکت مردم بر مشکلات اقتصادی و نگرانی‌هایی که در این زمینه وجود دارد غلبه کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.