علی الیاسی دوشنبه گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در فاز نخست این طرح وسایل و اقلام مورد نیاز آموزشی، کمک آموزشی و زیرساختی برای مراکز و مدارس ۱۰ گانه استثنایی حوزه منطقه آزاد اروند تامین شد.

وی افزود: در فاز نخست این طرح سه میلیارد ریال برای تهیه و توزیع ۳۰ دستگاه کولر گازی، ۱۳ دستگاه رایانه، ۲ دستگاه کپی، ۲ دستگاه چاپگر و یک دستگاه یخچال هزینه شد.

الیاسی گفت:تعداد ۱۰ باب مدرسه استثنایی در منطقه آزاد اروند وجود دارد که از این تعداد سه باب در شهرستان خرمشهر و  هفت باب در شهرستان آبادان واقع هستند که از این تعداد هفت باب آن مدرسه و سه مدرسه دیگر مرکز اختلالات یادگیری است.

وی تعداد دانش‌آموزان استثنایی در آبادان و خرمشهر را ۵۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۲۷ نفر به صورت ثابت و ۸۸نفر مراجعه محور می باشند.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:تامین امکانات و وسایل کمک توانبخشی نظیر کیت‌ آموزشی، تجهیزات توانبخشی و آموزش، سمعک، عینک از دیگر اقدامات حمایتی است که در فاز دوم طرح در اختیار دانش‌آموزان مدارس استثنایی منطقه آزاد اروند قرار می گیرند.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس واقع شده که شامل آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.