احسان حاجی‌نجف سه‌شنبه در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان، مشارکت شرکت‌ها در نمایشگاه امسال را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امسال با وجود شرایط منحصر به فرد اقتصادی به وجود آمده، خوشبختانه شاهد افزایش حضور مشارکت‌کنندگان چه از نظر کمی و چه از دیدگاه کیفی هستیم و حضور تولیدکنندگان داخلی نیز رشد فزاینده‌ای داشته است.

وی درخصوص خدمات ارائه شده از سوی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی گفت: در نمایشگاه امسال تجهیزات ورزشی، دستگاه‌های بدن‌سازی ، مکمل‌های ورزشی، پوشاک ورزشی، ورزشهای آبی، کوهنوردی، تنیس و بدمینتون، ورزشهای همگانی و ... وجود دارد.

حاجی‌نجف تاکید کرد: حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی در کنار معرفی و ارائه آخرین دستاوردهای ورزشی، یکی از اهداف اصلی برگزاری هر سه دوره برگزار شده نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی استان بوده همچنین امسال، با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته حضور تولید کنندگان داخلی نسبت به دوره‌های قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته که این مهم نمایانگر حرکت جامعه صنعتی فعال استان در حوزه ورزش است.

وی از حضور هیات‌ها و شرکت‌های تولیدکننده در نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: شرکت‌های داخلی متعددی در نمایشگاه امسال حضور دارند که در سال‌های گذشته در قالب همین نمایشگاه، از آخرین اخبار و دستاوردهای این حوزه مطلع گشته و محصولات جدیدی را به سبد کالایی تولیدات خود افزوده‌اند.

مسوول نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان گفت: شرایط به وجود آمده فرصتی برای ارائه تولیدات با کیفیت ایرانی است تا با معرفی خود به مخاطبین سهمی از بازار گسترده این عرصه را از آن خود کنند همچنین درصددیم با برنامه ریزی و تلاش برای ساماندهی و مدیریت بازار کالای ورزشی ایرانی و سوق دادن ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی، از تولیدکنندگان کالاهای ورزشی استانی و کشوری حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه نیازمند تولید وسایل و تجهیزات ورزشی استاندارد در کشور هستیم گفت: با این کار ورزشکاران و باشگاه‌ها به راحتی و آسودگی بیشتر می‌توانند از کالای داخلی خرید و از آن حمایت کنند. همچنین انتظار می‌رود اسپانسرها و حامیان تیم‌های ورزشی از وسایل و تجهیزات ورزشی داخلی استفاده و گامی مؤثر در جهت تحقق شعار سال بردارند.

سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی از ۲۰ تا ۲۴ آبان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برپا شده و علاقمندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.