رضا دهدشتی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این سامانه برای اطلاع رسانی به اداره کل استاندارد، در خصوص آسانسورهای بدون ایمنی و خراب راه اندازی شده و از مردم تقاضا داریم مواردی که مشاهده می‌کنند را در این سامانه ثبت کنند؛ کافی است که فرد، نام سامانه را جستجو کند تا سایت برای ثبت تقاضا باز شود.

وی با تاکید بر انیکه بازرسی از آسانسورها باید به صورت منظم انجام شود گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۰ آسانسور در نهادهای عمومی خوزستان مورد بررسی قرار گرفت که بیشتر آسانسورها نیز استاندارد لازم را نداشت.

دهدشتی زاده با بیان اینکه مردم باید نسبت به وضعیت ایمنی و استاندارد آسانسورهایی که استفاده می‌کنند حساس باشند افزود: اگر این حسیاست در جامعه در خصوص وضعیت ایمنی آسانسورها ایجاد شود شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف، بازرسی و بررسی آسانسورها را بیشتر و بهتر انجام خواهند داد.

مدیرکل استاندارد خوزستان بیان کرد: آسانسور تمامی بیمارستان‌های خوزستان نیز بررسی شد که از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و مشکلاتی دارند، خواستاریم که مشکل آسانسورهای بیمارستان‌ها هر چه زودتر برطرف شود.

وی با بیان اینکه آسانسورها در مدت زمان کوتاهی از استاندارد خارج می‌شوند گفت: به همین منظور باید بازرسی ها به صورت مرتب صورت گیرد.

دهدشتی زاده افزود: اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید بر شرکت‌های نصب آسانسور نظارت داشته، و نحوه کار آنها را بررسی کنند.

وی ادامه داد: باید نسبت به آسانسورهایی که یک سال از نصب آنها می‌گذرد احساس خطر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.