به گزارش ایرنا گابریل کالدرون عصر روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان، در اهواز بیان کرد: همیشه راه هایی هست که بتوانیم بهتر باشیم. در مجموع از هواداران و باشگاه راضی هستم، تلاش می‌کنم که به خوب بودن باشگاه کمک کنم. وظیفه بزرگی داریم چون در جهان سومین هواداران خوب را دارا هستیم. 

وی با بیان اینکه باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیاز دارد همیشه برنده باشد گفت: تیم حریف را بررسی کردیم و فقط یک باخت دارد. آنها تیم منسجمی هستند و تا اینجا خوب بودند. ما این تیم را آنالیز کردیم و نقاط ضعفشان را می شناسیم.

کالدرون در مورد وضعیت علی علیپور مهاجم تیمش افزود: علیپور مثل بقیه بازیکنان حرفه ای است. او در بازی هفته گذشته مسئولیت پنالتی را بر عهده گرفت اما با شیوه پنالتی زدنش موافق نبودیم. او بازیکن مهمی برای ماست و در بازی فردا سعی می کند با گلزنی به نحوی از هواداران عذرخواهی کند. علیپور روحیه جنگنده ای دارد و همیشه می‌خواهد برنده باشد. 

وی در خصوص داوری های لیگ برتر نیز بیان کرد: در مجموع داوری‌ها در ایران خوب هستند. در این لیگ هم به غیر از چند اشتباه فاحش در مجموع شاهد داوری های خوبی بودیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: توجه به تقویم فیفا باعث فشردگی بازی‌ها شده است اما از طرفی تیم ملی هم نیاز به زمان دارد تا آماده شود. معتقدم اگر هر پنج روز یک بازی انجام شود بهتر بوده و ما خوشحال می شویم تا بیشتر استراحت کنیم؛ در کل هر ۲ تیم فولاد و پرسپولیس اکنون در شرایط یکسانی هستند و ما می پذیریم.

کالدرون درباره عقب افتادن حقوقش نیز بیان کرد: همچنان منتظر هستم این مشکل حل شود. 

دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان روز دوشنبه ۱۳ آبان در اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.