حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان عصر یکشنبه پس از برد تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از پیروزی مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس با تشخیص مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان یک میلیارد ریال پاداش برای بازیکنان و کادر فنی تیم در نظر گرفته شد.
وی برد تیم فولاد مقابل پرسپولیس در حضور 30 هزار هوادار را بسیار لذت بخش خواند و افزود: تلاش می کنیم در آینده با ارائه بازی های درخشان جایگاه بهتری از جدول را کسب کنیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: هدف ما قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول است اگرچه برای قهرمانی در لیگ تلاش می کنیم.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر 1 پرسپولیس را در اهواز شکست داد و با مشارکت بسیار خوب هوادارانش نخستین شکست فصل را تقدیم شاگردان برانکو کرد.
مهدی زبیدی و لوسیانو پریرا گلزنان فولاد خوزستان در این دیدار بودند و این در حالی است که گل سالم این تیم در نیمه نخست به اشتباه آفساید اعلام شد. فولادی ها با این نتیجه 22 امتیازی شدند و به رده ششم جدول صعود کردند.
سیامک کورشی، عارف غلامی و مسی بوولی سه خرید جدید فولاد خوزستان در این بازی برای نخستین بار در ترکیب فولاد خوزستان حضور داشتند.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.