به گزارش ایرنا جواد نکونام جمعه شب پس از برتری یک بر صفر فولاد مقابل نساجی اظهار داشت: بازی ۲ نیمه متقاوت داشت. نیمه اول بد بودیم، اما نیمه دوم بهتر از حریف ظاهر شدیم و از موقعیت خود بهترین استفاده را کردیم.

وی ادامه داد: نساجی بازیکنانی دارد که چند سال در کنار هم بازی می‌کنند و شناخت خوبی از هم دارند. متاسفانه ما نیمه اول اجازه دادیم بازی آنها شکل بگیرد اما در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفتیم و با یک ضربه آزاد توانستیم به برتری برسیم. 

نکونام با بیان اینکه در هفته های اخیر سه گل از روی ضربه ایستگاهی زدیم گفت: از بازیکنانم گلایه دارم چون در نیمه اول توپ و میدان را به حریف دادند اما در کل از نتیجه بازی راضی هستم.

وی ضمن قدردانی از هواداران فولاد گفت: هواداران همیشه حامی ما هستند و به ورزشگاه می‌آیند لذا جا دارد این برد را به آنها تقدیم کنیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه چرا سینا مریدی در پست خود بازی نمی‌کرد گفت: با توجه به اینکه نساجی در پست هافبک سه بازیکن خوب داشت به همین دلیل مریدی را در جای دیگری قرار دادیم اما با این وجود او یکی از مهره‌های خوب تیم است و دلیل تعویضش هم این بود که نیاز به بازی هجومی داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به ترکیب ایده‌آل  تیمش دست یافته است،گفت: تمرینات برای من بسیار مهم است و ترکیب ایده آل من بازیکنانی هستند که  زحمت می‌کشند و خوب تمرین می‌کنند.

وی در مورد حضور بازیکن برزیلی در ترکیب فولاد گفت: این بازیکن در حال حاضر در اهواز است و در صورت توافق از فردا در تمرین حاضر می‌شود. هرچند دیر است، اما به هرحال به مهاجم نیاز داریم.

دیدار تیم های فولاد و نساجی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.