به گزارش ایرنا، ساکت الهامی شامگاه یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان افزود: همانطور که دیروز گفتم برتری میدان با تیمی است که بتواند به خوبی برنامه های خودش را پیاده کند و امروز این تیم فولاد بود که با تلاش خود به موفقیت دست یافت.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی خاطرنشان کرد: به رغم اینکه در بازی امروز زود به گل دست یافتیم ولی متاسفانه نتوانستیم برتری تیم را حفظ کرده و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

الهامی با اشاره به اینکه تیم ماشین سازی تیم جوانی است، اضافه کرد: تیم جوان در جاهایی اشتباه می کند که جبران آن به مراتب سخت تر است ولی به هرحال باید به جوانان میدان داد تا کسب تجربه کنند.

وی گفت: امیدواریم در بازی های بعدی بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

وی در خصوص تعویض شاهین ثاقبی بازیکن تیم ماشین سازی اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهین یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان تیم بود ولی این بازیکن را بدلیل مصدومیت تعویض کردیم.

الهامی همچنین در مورد تیم فولاد خوزستان بیان کرد: خط دفاعی تیم حریف خیلی عقب نشسته بود و ما سعی کردیم از جناحین بازی را باز کنیم که متاسفانه نتوانستیم بازی را برگردانیم.

مربی تیم سبز قباها ادامه داد: تیم فوتبال فولاد با توجه به تفکرات سرمربی خود و بازیکنان شاخص ، توانست پیروز میدان باشد.

الهامی با اشاره به محرومیت سرمربی تیم، گفت: مطمئن باشید حضور رسول خطیبی در کنار تیم تاثیر بسیار مهمی می توانست در نتیجه بازی داشته باشد.

جواد نکونام در حال ترک نشست خبری 

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای حضور در نشست خبری بعد از بازی با تحریم خبرنگاران تبریزی مواجه شده و سالن کنفرانس خبری را ترک کرد.

تیم ماشین سازی امروز مقابل تیم فولاد خوزستان با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد و در مجموع با کسب ۷ امتیاز در رده دهم جا گرفت و تیم فولاد هم با کسب ۱۲ امتیاز به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.