به گزارش ایرنا جواد نکونام پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی با نساجی در اهواز اظهار داشت: معتقدم حمایت و صبر هواداران باعث بهبود نتایج خوب تیم در این فصل شد و توانستیم به بالای جدول نزدیک شویم.

سرمربی تیم فولاد در خصوص بازی این هفته تیمش گفت: تیم نساجی را بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر آوردم لذا به خوبی با این تیم آشنا هستم؛ نساجی با کمترین تغییرات در لیگ حضور یافته است و بازیکنان آن از هماهنگیخوبی برخوردار هستند.

وی گفت: معمولا تیمی که تغییرات زیادی دارد، نیاز به زمان دارد و خوشحالم که هواداران با فرصت دادن به تیم، باعث عملکرد بهتر ما شدند. 

نکونام با بیان اینکه مسئولان باشگاه به طور صددرصد از ما حمایت می کنند و آقای آذری تمام توان خود را برای تیم می‌گذارد گفت: افرادی که برای باشگاه تلاش می‌کنند فقط ۱۱ بازیکن نیستند بلکه همه عوامل باشگاه به هم مرتبط هستند، برد و باخت یک تیم مثل تمام تیمهای دنیا برای همه است و ما از این موضوع مستثنی نیستیم.

سرمربی فولاد در خصوصاینکه چرا تیمش کم گل می زند گفت: من برای زیاد گل زدن تیمم خیلی اهمیت قائل نیستم و معتقدم ابتدا باید برای پیروزی تلاش کنیم و تمام توانمان را برای نتیجه گرفتن بگذاریم.

دیدار تیم های فولاد و نساجی روز جمعه سوم آبان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار میشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.