دراگان اسکوچیچ پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تراکتور سازی تبریز در حال حاضر یکی از ۲ تیم برتر ایران به شمار می رود که بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

وی افزود: در تیم تراکتورسازی بازیکنان بزرگ و با تجربه ای حضور دارند که روی نیمکت نیز مربی بنام دنیزلی که کوله باری از تجربه بین المللی دارد نشسته است.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: بازی های هفته های قبل تراکتورسازی را بخوبی و با دقت بارها مرور کرده ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم.

اسکوچیچ تصریح کرد: این بازی در آبادان برگزار می شود و ما راهی جز امتیاز گرفتن از تیم سر حال و مدعی تراکتور نداریم و این مهم در توان بچه های ما وجود دارد.

وی افزود: ما هفته هاست روند بسیار خوبی را پیش گرفته ایم و روبروی تراکتورسازی نیز این روند را باید ادامه دهیم تا در جدول شرایط خود را نگه داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: برای موفقیت در این دیدار به حمایت تک به تک هواداران آبادانی نیاز داریم و امیدواریم فردا ورزشگاه جای خالی نداشته باشد تا با کمک آنها این بازی سخت را با موفقیت به پایان برسانیم.

اسکوچیچ در خصوص پست خداحافظی عیسی آل کثیر مهاجم این تیم در صفحه اجتماعی خود گفت: هر کس در مورد تصمیمش آزاد است. آل کثیر مسئله ای را سبب شد و با عذرخواهی آن را حل کرد. در حال حاضر تلاش بر اینست که دور از این مسائل به فوتبال فکر کنم.

به گزارش ایرنا مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اینکه امروز صبح وارد آبادان شده بود حاضر به حضور در نشست خبری قبل از این بازی نشد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا جمعه از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تراکتورسازی تبریز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.