به گزارش ایرنا این دیدار عصر پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان 2 تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، ونیسیوس فرانکو، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی (70 - محمدرضا غبیشاوی)، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی (85 - فاخر تهامی) ، رضا جبیره (81 - میلاد جهانی)، وفا هخامنش، جاناتان بواریتو به میدان رفت.
پدیده مشهد نیز با ترکیب علی نعمتی، حسین مهربان ( 69 - بهنام برزای)، سعید صادقی، محمد حسین مرادمند، عبداله حسینی، مسعود ریکی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد (77 - محمد قاسمی نژاد)، مرتضی منصوری، میلاد اسفینی فراهانی و محمد مهدی مهدی خانی (83 - یونس شاکری) به میدان رفت.
محمد حسین ترابیان به کمک های مهدی عالیقدر و قهرمان نجفی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
جواد رحیم زاده و امیر عرب براقی به عنوان کمک داوران اضافی از پشت خط دروازه‌ها تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که برای کسب پیروزی در این دیدار چندین تغییر را در ترکیب خود شاهد بود در نیمه اول نتوانست بازی چندان خوبی را ارائه دهد و در اکثر دقایق تیم پدیده مشهد صاحب توپ و میدان بود.
هر چقدر به دقایق پایانی بازی در نیمه اول نزدیک می شدیم صنعت نفت سوار بر بازی می شد اما نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه میهمان مشهدی خود تدارک ببیند تا بازی در این نیمه بدون گل به پایان برسد.
تیم صنعت نفت نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و با حرکات تکنیکی مسلم مجدمی و فرانکو سعی در بر هم زدن نظم دفاعی تیم پدیده داشت ولی رفته رفته تیم پدیده تعادل در میانه میدان را حفظ کرد تا سرعت انتقال توپ به خط حمله تیم صنعت نفت را بگیرد.
بازی از دقیقه 60 در میانه های میدان دنبال شد و خطری دروزاه های 2 تیم را تهدید نکرد و در برخی دقایق این تیم صنعت نفت بود که روی ضد حملات، توپ را روی دروازه پدیده می کشاند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی 18 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر باقی ماند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.