به گزراش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمود موسوی سه شنبه در بازدید از مرز شلمچه با اعلام آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران بازگشته از کربلا اظهار داشت: برای بازگشت زائران پیش بینی های لازم صورت گرفته و آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران در سفر بازگشت از کربلا وجود دارد.

وی افزود: مساجد و اردوگاه ها در سایر شهرهای استان خوزستان برای اسکان و تغذیعه زائران اربعین آماده شده اند ضمن اینکه ۲۰ موکب در شلمچه، ۱۵ موکب در چذابه و ۲۰ موکب در سایر شهرهای استان خوزستان تا بازگشت کامل زائران کربلا برپا خواهند بود.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: برای اربعین امسال هزار و ۵۰۰ موکب در استان خوزستان پیش بینی شد که ۴۰۰ موکب از میدان مقاومت خرمشهر تا شلمچه ، ۳۰۰ موکب در چذابه و ۸۰ موکب در ورودی اتدیمشک و مابقی نیز در مسیر اهواز تا چذابه و اهواز تا خرمشهر فعالیت می کنند.

وی افزود: در هر ساعت از شبانه روز که زائران وارد شوند آب بسته بندی، بهداشتی و غذا بین زائران اربعین توزیع می شود، همچنین در زمینه اسکان و تغذیه زائران در استان خوزستان به ویژه در مرزهای شلمچه و چذابه و مسیر منتهی به گذرگاه ها مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: در شلمچه امکان اسکان روزانه ۱۰۰ هزار زائر و تغذیه ۲۰۰ هزار نفر، در چذابه امکان اسکان ۸۰  هزار زائر و تغذیه ۱۹۰ هزار نفر فراهم است.

۴۰۰ موکب از شهرهای مختلف خوزستان و دیگر استانهای کشور در مرز شلمچه برپا شده است.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر و چذابه در ۱۱۰ کیلومتری غرب اهواز ۲ گذرگاه زائران اربعین حسینی در استان خوزستان می باشند.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.