محمدرضا اسماعیل چگنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات ساخت درمانگاه تخصصی بیماران خاص دزفول از ۶ ماه پیش آغاز شده و قرار است در هشت طبقه ساخته شود.

مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول اظهار داشت: تاکنون عملیات سفت کاری چهار طبقه این درمانگاه انجام شده و پیش بینی می شود تا پایان سال این مرحله از ساخت درمانگاه تمام شود.

وی پیشرفت فیزیکی این درمانگاه را ۲۵ درصد اعلام کرد و افزود: برای ساخت و تجهیز این درمانگاه یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون مردم نیکوکار دزفول ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت آن کمک کرده اند.

اسماعیل چگنی با بیان اینکه تمام هزینه های ساخت این مرکز توسط مردم نیکوکار دزفول تامین می شوند، گفت: هیچ بودجه دولتی در ساخت این مرکز استفاده نشده و با توجه به کمک مردم نیکوکار دزفول تاکنون مشکلی درخصوص تامین هزینه ها نبوده است.

درمانگاه بیماران خاص دزفول جنب مرکز پرتودرمانی امام حسن مجتبی (ع) در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا مرکز پرتودرمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول به عنوان نوزدهمین مرکز آنکولوژی کشور و یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی جنوب غرب کشور است که در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای سه هزار مترمربع با ۱۶۰ میلیارد ریال کمک افراد خیر ساخته و مردادماه سال ۹۴ بهره برداری شد.
این مرکز درمانی به بیماران سرطانی شمال خوزستان و نیز استان های ایلام و لرستان خدمات درمانی رایگان ارائه می کند.

۷۲۷۸/۳۰۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.