به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری شهرستان های تابعه و مأموران انتظامی شهرستان‌های هندیجان، اندیمشک و بهبهان با اقدامات اطلاعاتی چهار محموله مواد مخدر را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مستقر در ایستگاه بازرسی "امامزاده عبداله" شهرستان هندیجان با اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله های مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی یک خودروی سواری زانتیا حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن ۱۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران بخش "زیدون" شهرستان بهبهان با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی یک خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن نیز ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک نیز با رصد اطلاعاتی یک خودروی سواری حامل ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان نیز در طرحی ضربتی خودروی سواری پراید حامل پنج کیلوگرم هروئین را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در مجموع این عملیات ها ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین کشف شد و در این رابطه سه خودرو توقیف و ۶ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

۹۵۹۴/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.