به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های سراوان و ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان به خبری در خصوص جابه جایی یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان در مسیر سراوان - ایرانشهر دست یافتند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین ساعت گشت زنی در مسیر مورد نظر به 2 دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پلیس به این خودروها با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده آنان فرار کردند و پس از پیمودن مسافتی به ناچار خودروها را در حاشیه جاده رها و با استفاده از تاریکی هوا به سمت ارتفاعات متواری شدند.
سردار قنبری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها یک تن و 429 کیلوگرم حشیش و 647 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی اظهار داشت: در همین رابطه با کسب خبری مبنی بر جابه جایی یک محموله مواد افیونی از شهرهای مرزی به مرکز استان، تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات گسترده سرانجام به اطلاعاتی در خصوص تردد قاچاقچیان در مسیر لادیز - کورین با یک دستگاه سواری زانتیا دست یافتند.
سردار قنبری تصریح کرد: ماموران انتظامی با کنترل نامحسوس مسیر، خودرو مورد نظر با 2 سرنشین را شناسایی و دستور ایست دادند که قاچاقچیان به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند.
به گفته وی در این رابطه یک قبضه سلاح کلاش و چهار تیغه خشاب کشف و 2 قاچاقچی دستگیر شدند.
وی افزود: در بازرسی انجام شده از خودرو 466 کیلوگرم تریاک، 15 کیلوگرم هروئین، 9 کیلو شیشه و هشت کیلوگرم مرفین کشف شد.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.