به گزارش ایرنا یحیی گل‌محمدی چهارشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از نتیجه بازی راصی نیستم و معتقدم حریف برای کسب یک امتیاز به میدان آمده بود.

وی با بیان اینکه هدفمان کسب پیروزی در این دیدار بود و برای این کار تلاش کردیم‌گفت: ما ابتدا به گل رسیدیم، اما روی ۲ اشتباه زنجیره‌ای و غافلگیرانه گل خوردیم، در ادامه تیم‌حریف در لاک دفاعی فرو رفت.

سرمربی شهر خودرو با بیان اینکه بازی مقابل تیمی که به دفاع فکر می‌کند، سخت و دشوار است گفت: با این حال تلاش کردیم و  موقعیت هم داشتیم اما در امر گلزنی موفق نبودیم. ما دوست داشتیم سه امتیاز را بگیریم که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: اکنون این بازی تمام شده و باید برای بازی جام حذفی مقابل نساجی ریکاوری کنیم. زمان ما زیاد نیست و فقط باید روی نقاط ضعف و قوت‌مان بیشتر کار کنیم تا در آن جام نتیجه بگیریم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که  تیم‌هایی که در یک سوم دفاعی خود بازی می‌کنند موفق می‌شوند پدیده را متوقف کنند و آیا تاکتیک دیگری برای گریز از این وضعیت دارد گفت: جوابی برای این سوال ندارم و نشست خبری را ترک می کنم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو با تساوی یک بر یک  به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.