به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با نساجی مازندران با اشاره به اینکه حریف به دنبال یک بازی بسته بود، افزود: در نیمه اول توانستیم وارد لایه‌های دفاعی تیم نساجی بشویم ولی متاسفانه نتوانستیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم.
سرمربی تیم ماشین سازان تبریز خاطرنشان کرد: در طول بازی نساجی نتوانست حتی یک موقعیت روی دروازه ما ایجاد کند، اما ما باید از شرایط میزبانی خود استفاده می کردیم و این گونه بازی‌ها را به سود خود به پایان ببریم.
مهاجری با بیان اینکه بازی امروز برای هر 2 تیم حساس بود، اضافه کرد: علاوه بر حساسیت بازی نداشتن تمرکز در ضربات آخر، باعث شد که امروز امتیازات حساسی را از دست بدهیم.
سرمربی سبز قباها گفت: در نیمه دوم، شکل بازی نساجی کمی تغییر کرد و انتظارات ما از تعویض‌ها و تغییر سیستم بازی که به 2-4-4 تغییر داده بودیم عملی نشد و تیم نساجی در 5 دقیقه آخر متمرکزتر دفاع کرد و این در شرایط بازی تأثیرگذار بود.
مهاجری درباره قضاوت تیم داوری در این مسابقه گفت: شاید آنها در چند صحنه اشتباه داشتند، اما این اشتباهات تأثیرگذار نبود.
تیم ماشین سازی با تساوی بدون گل مقابل نساجی مازندران همچنان با 27 امتیاز در رده نهم و تیم نساجی با 26 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار گرفتند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.