به گزارش ایرنا مدیرکل شوراهای وزارت آموزش و پرورش و نماینده وزیر آموزش و پرورش روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان خوزستان که به صورت نمادین در هنرستان حضرت آمنه اهواز برگزار شد ،بیان کرد: با وجود اینکه خوزستان اوایل امسال با حادثه سیل درگیری بود و ۱۱۴ مدرسه در این استان آسیب دید اما اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز خوزستان به خوبی موفق شدند در کمترین زمان مدارس مناطق سیل زده را برای ورود دانش آموزان آماده کنند.

رسول پاپایی افزود: تا دی امسال نیز ۶ مدرسه در مناطق سیل زده خوزستان ساخته و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: دانش آموزان خوزستان در کنکور سال ۹۸ خوش درخشیدند و دانش آموزان عشایر این استان نیز با وجود مشکلات و کمبودهای فراوان موفق به کسب رتبه های خوبی در آزمون سراسری شدند که این مهم نشان از تلاش و پشتکار دانش آموزان و مسئولان خوزستان دارد.

وی گفت: تعلیم و تربیت دانش آموزان تنها بر عهده آموزش و پرورش نیست و تمامی دستگاه ها باید در این بخش ورود کنند.

 مدیرکل شوراهای وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ۱۷ وزارت خانه در کشور موظف به مشارکت و همکاری با آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر است و ۵۷ هزار معلم در استان وظیفه تعلیم و آموزش آنها را در بیش از ۱۰ هزار مدرسه بر عهده دارند.

۷۱۵۸  /۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.