به گزارش ایرنا حمیدرضا کمالی چهارشنبه شب پس از شکست تیمش برابر ملی حفاری، اظهار داشت: فوتسال بازی بی رحمی است و طبق قانون تیمی که نتواند از موقعیت هایش استفاده کند باید تنبیه و بازنده میدان شود.

وی با بیان اینکه بازیکنانم در زدن ضربات آخر با مشکل مواجه بودند گفت: حتی اگر شکست هم نمی خوردیم بابت این نوع بازی، بازیکنان تیمم را تنبیه می کردم تا در بازی های آینده موقعیت های به دست آمده را به راحتی از دست ندهند.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز با بیان اینکه مشکل ما با جذب یک یا ۲ بازیکن حل نمی شود گفت: ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما با این وجود موقعیت های زیادی در بازی امروز خلق کردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: امروز دروازه بان تیم مبی حفاری خیلی خوب کار کرد و فکر کنم بهترین بازیکن آنها بود. در این بازی همانطور که دیدید دست ما روی نیمکت واقعا خالی بود و نمی توانستیم تعویض کنیم. امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

کمالی در خصوص عملکرد داوران در رقابت های این فصل لیگ برتر نیز گفت: داوری این بازی خوب بود البته باید بگویم که در مجموع در نیم فصل اول داوران خیلی خوب سوت زدند.

وی در خصوص آینده تیمش کفت: وضعیت تیم ما راضی کننده نیست، تیم ما تنها ۱۰ روز به آغاز مسابقات بسته شد و بازیکنان تیم هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند.

دیدار تیم های ملی حفاری و ارژن شیراز با برتری سه بر یک ملی حفاری به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.