سید مجید غیاثی جمعه شب در حاشیه این مسابقه در سالن شهید حیدریان قم، در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با وجود اینکه سه بازیکن اصلی ما مصدوم بوده و در این مسابقه حضور نداشتند ولی بازی خوب، روان و منسجمی را ارائه دادیم.

وی ادامه داد: موقعیت های خیلی زیادی را خلق کردیم که متاسفانه منجر به گل نشد ولی تیم حریف از دو موقعیت خود به خوبی استفاده کرد و موفق به دن ۲ گل به ما شد.

مربی تیم سوهان محمد سیمای قم اظهار داشت: در عین شایستگی متاسفانه در ضربات آخر بی دقت بودیم ولی خوشحال هستیم که در نهایت در این بازی خانگی شکست نخوردیم و کسب این یک امتیاز نیز در کمک به شرایط تیم سوهان محمد در جدول می تواند اثرگذار باشد.

وی افزود: می توانستیم از فرصت بازی خانگی بهتر استفاده کنیم و به پیروزی دست پیدا کنیم ولی این هم جزیی از بازی است، بازی خوبی ارائه کردیم و امیدواریم به اضافه کردن مصدومان، شرایط تیم بهبود یابد.

غیاثی ادامه داد: با تمام احترامی که برای تیم آذرخش قائل هستم، کنترل بازی در دست ما بود ولی تیم مقابل جز دفاع هیچ استراتژی نداشتند و در ۲ موقعیت هم توانست ۲ گل بزدند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هیچگونه تصمیمی برای افزودن بازیکن جدید به این تیم در نیم فصل دوم صورت نگرفته است، ادامه داد: هر مربی دوست دارد که تیمش تقویت شود ولی تصمیم در این زمینه نیازمند همفکری و تصمیم مشترک مدریت و کارد فنی تیم است.

مربی تیم سوهان محمد سیمای قم، شرایط این تیم را خوب و امیدوارکننده دانست و ادامه داد: جذب بازیکنان جدید که بتوانند از نظر فنی و شخصیت تیمی به کمک این تیم بیایند نیازمند هزینه است که باید در این راستا مسئولان استانی به کمک این تیم بیایند.

غیاثی، با بیان اینکه تیم سوهان محمد سیما در فصل جاری تیمی خوب، بدون حاشیه و یکدست است، اظهار داشت: این تیم در شرایط مناسبی قرار داد و اگر مسئولان استان از این تیم حمایت نکنند، سوهان محمد سیما در نیم فصل دوم دچار مشکل خواهد شد.

سوهان محمد سیمای قم در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر جمعه میزبان آذرخش بندرعباس بود که در ثانیه های پایانی این مسابقه توانست با زدن گل دوم، از شکست در یک بازی خانگی نجات یافته و به تقسیم امتیازات با میهمان خود رضایت دهد.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.