به گزارش ایرنا، مهدی خزفروش جمعه شب درباره نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری و سوهان محمد سیما قم در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تلاش خودمان را انجام دادیم تا شرایط لازم برای ادامه بازی مهیا و نظر داور جلب شود اما او راضی به انجام بازی نشد.

وی با بیان اینکه مساله داوری هیچ ربطی به سازمان لیگ، فدراسیون، نماینده و ناظر بازی و داوری ندارد، گفت: طبق قانون بین‌المللی فوتبال نیز مسوولیت توقف، تعلیق و تعطیلی مسابقه بر عهده داور است و هیچ شخصی در هیچ رده‌ای حق دخالت در امور قضاوت داور را ندارد.

نماینده فدراسیون گفت:  وقتی داور یک تصمیمی را می‌گیرد ما باید تبعیت کنیم، ما فقط می‌توانیم به داور کمک کنیم که یک بازی به شکل صحیح و اصولی انجام شود. در این دیدار تذکر و هشدارها را دادیم و تمام عوامل برای انجام هر چه بهتر یک مسابقه حضور داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا زمان آرام شدن جو، بازی ادامه نیافت گفت: در این زمینه به داور کمک کردیم و شرایط را برای او توضیح دادیم اما در نهایت داور است که تصمیم نهایی را می‌گیرد که یک بازی ادامه پیدا کند یا تعطیل شود.
وی در خصوص اینکه نتیجه بازی چه زمانی اعلام خواهد شد؟ گفت: امیدوارم به زودی اعلام شود. طبعا باید گزارشات به کمیته انضباطی اعلام و بعد تصمیم گیری می‌شود.

دیدار تیم های ملی حفاری و سوهان محمد قم در حالیکه ۲ بر یک به سود تیم سوهان محمد قم بود توسط داور نیمه تمام اعلام شد.

در نیمه دوم هواداران ملی حفاری جو بازی را به هم زدند که پس از اینکه شرایط سالن مسابقه مساعد شد اما داور حاضر به ادامه بازی نشد.

۹۸۷۹/۳٠۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.