به گزارش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند شامگاه شنبه در نشست شورای اداری اندیمشک افزود: بعضی از حواشی و مسایل جانبی نتیجه ای جز دور شدن از اصل خدمت به مردم ندارد.
وی بیان کرد:ایحاد شکاف ، چند دستگی و خلل در خدمات رسانی به مردم از برنامه های معاندان است و نباید از دشمن غافل شد.
وی با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم ، با بیان اینکه مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس و سایر برهه ها اعتقاد خود را نشان داده اند گفت: در محرم نیز این اعتقاد مردم به اهل بیت (ع) و ارزش ها تجلی پیدا می کند و روح معنویت در جامعه دو چندان می شود.
نماینده اندیمشک با اشاره به لزوم تلاش مضاعف مدیران برای تحقق طرح ها و پروژه های شهرستان افزود:در بخش نوسازی مدارس بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از محل بنیاد برکت و نفت، در بخش گاز بیش ۷۰۰ میلیارد ریال، در زمینه برق هم اعتبار میلیاردی و در سایر حوزه های صدها میلیارد در حال هزینه است و خروجی همه این پروژه ها ، آرامش و رونق اقتصادی و اشتغال برای شهرستان است.
وی گفت: نباید تکمیل این پروژه ها به دلیل نزدیکی انتخابات دچار وقفه شود و همه باید با عزم جدی پیگیر امور باشند.
فرماندار اندیمشک هم گفت: مدیران دستگاه های اجرایی تکمیل پروژه ها را پیگیری کنند و قصور هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.
پیمان جهانگیری افزود: در زمینه های راه ، برق، آب، گاز ، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و سایر بخش ها وضعیت شهرستان به شرایط مناسبی رسیده است.
وی همچنین با تاکید بر مشارکت دستگاه های اجرایی در برنامه های معنوی و فرهنگی ایام محرم گفت: تمهیدات لازم برای سوگواران حسینی و هیات های مذهبی اندیشیده شده است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک هم گفت: همدلی در اندیمشک سبب خدمات خوبی برای مردم شده و این خدمات باید برای مردم بیان شود.
رضا شریفی فر شهردار اندیمشک گفت: ۳۰۰ خیابان اندیمشک با ۵۰۰ میلیارد ریال آسفالت شده است.
وی افزود:با اجرای این طرح دیگر خیابان خاکی نخواهیم داشت ضمن اینکه در زمینه های مختلف طرح های مناسبی با هدف زیباسازی شهری اجرا شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک هم گفت: ۹ پروژه مهم در حوزه ورزش شهرستان در حال اجرا است.
کیومرث آریان متین افزود:ورزشکاران شهرستان در زمینه های مختلف موفق به کسب نشان هایی شده اند که نشان دهنده موفقیت ورزشی شهرستان است.
رییس اداره برق اندیمشک هم با تشریح طرح های مختلف در این حوزه گفت:با اجرای ده ها پروژه در زمینه توسعه و اصلاح شبکه، امسال تاکنون کمترین خاموشی را داشتیم.
سعید هیبت اله پور افزود:در مجموع بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال برای طرح های مختلف هزینه شده ضمن اینکه طرح های بسیار خوبی برای توسعه و اصلاح شبکه برق در دست اجرا است.
فرید عباسی رییس اداره گاز اندیمشک هم گفت: طرح گازرسانی به بخش الوار با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال اجرا شد و تعدادی روستا نیز در ادامه طرح به آن اضافه شد.
وی افزود:طرح گازرسانی ۳۵ کیلومتری به هشت روستای شهرستان ، گازرسانی به نقاط پراکنده و برخی مناطق جدید در شهرهای تابعه از جمله چم گلک و هفت کیلومتر شبکه گذاری در ۱۵ نقطه شهری از برنامه های در دست اجرا است.
محمد فراست رییس اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس اندیمشک هم گفت: ۲۰ پروژه در زمینه نوسازی مدارس شهرستان در حال اجرا است و در ماه های آتی بهره برداری می شوند.

۷۲۸۱/ ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.