به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان در حالی شامگاه جمعه در خانه به مصاف تیم نفت آبادان رفت که پیش از این گفته می‌شد بازی ۲ تیم به دلیل آماده نبودن ورزشگاه فولاد در مسجدسلیمان برگزار می شود.

** با وجود اینکه نخستین هفته مسابقات لیگ در ورزشگاه مدرن فولاد آن هم در مقابل دیگر نماینده استان یعنی نفت آبادان برگزار می شد اما استقبال اندکی از این بازی شد اگر چه هواداران ۲ تیم با تشویق‌های پی در پی خود تیمشان را حمایت می کردند.

** در این دیدار بیش از ۲ هزار هوادار تیم فولاد از نزدیک نظاره گر بازی بودند همچنین تعداد ۵۰۰ نفر  از هواداران نفت آبادان در ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند. 

** در اقدامی عجیب اسکوربورد ورزشگاه تعداد بلیط های فروخته شده برای این بازی را ۱۰ هزار بلیط و تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را ۲ هزار نفر اعلام کرد.

** هواداران تیم فولاد خوزستان با در دست داشتن بنری از عادل فردوسی پور حمایت کردند.

** پیش از آغاز بازی به مناسبت روز پزشک از اکبر مرادی پزشک تیم فولاد خوزستان تجلیل شد.

** هواداران نفت آبادان با سر دادن شعارهای " نه قرمز نه آبی فقط زرد طلایی" و "صنعت با تعصب" از تیم خود حمایت کردند.

** چمن و نور مناسب ورزشگاه فولاد مورد رضایت کادر فنی هر ۲ تیم قرار گرفت.

** هواداران هر ۲ تیم با نطم و انضباط خاصی به حمایت از تیم محبوبشان پرداحتند.
 
** هواداران تیم نفت آبادان بر خلاف هواداران فولاد از ابتدا تا پایان این دیدار به وسیله بلندگوهایی که در دست داشتند تیم خود را تشویق کردند.  

** در دقیقه‌ های  ۳۰ و ۷۵ این دیدار، داور به دلیل گرمای هوا بازی را متوقف کرد تا بازیکنان برای ۴۵ ثانیه استراحت کنند.

** نصب دوربین های مدار بسته، شماره گذاری صندلی ها، سامانه بلیت فروشی الکترونیکی و نصب گیت های الکترونیکی از جمله مواردی بود که در ورزشگاه شهدای فولاد صورت گرفته بود.

** درب های ورودی ورزشگاه یک ساعت قبل از شروع بازی باز شد همچنین تنها ۲ گیت الکترونیکی در ورودی ورزشگاه نصب شده بود که این موضوع باعث شد ورود هواداران به ورزشگاه به کندی انجام شود.

** گیت های ورودی ورزشگاه با مشکل مواجه بود که این موضوع نارضایتی هواداران ۲ تیم را به همراه داشت.

** موسی کولیبالی و فرزاد جعفری ۲ بازیکن تیم فولاد به دلیل مصدومیت و رضا شربتی بازیکن تازه پیوسته به تیم از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بودند همچنین محمد طیبی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در بین تماشاگران حضور داشت.

** رویارویی شهاب گردان و لوسیانو پریرا بازیکنان سابق نفت آبادان و طالب ریکانی، محمد اهل شاخه و عبداله ناصری بازیکنان سابق فولاد از نکات جالب توجه در این دیدار بود.

** پس از پایان بازی هواداران ۲ تیم که از نتیجه بازی به نسبت راضی بودند بازیکنان خود را تشویق کردند.

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید.

۹۸۷۹/ ۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.