به گزارش ایرنا فولاد جواد نکونام شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: ما جزو معدود تیمهایی بودیم که به موقع تمرینات خود را آغاز کردیم اما وقفه در آغاز لیگ برتر به ۲، سه تیمی که به موقع کار خود راشروع کرده بودند، آسیب وارد کرد.

وی با بیان اینکه اگر لیگ به موقع آغاز می‌شد همه تیم‌ها در یک سطح نبودند گفت: دوره بدنسازی تیم‌هایی که زود شروع کردند بسیار طولانی شد و بازیکنان از نظر روحی خسته شدند. با این حال خوشحال هستیم که لیگ آغاز شده است و آماده حضور در این بازی‌ها هستیم.

نکونام گفت: تمرینات بیشتر در دوران بدنسازی به بازیکنان صدمه می‌زند ولی ما سعی کردیم که شرایط را خوب نگه داریم که کمترین لطمه را بخوریم. خوشحالم از این جهت که شرایط استادیوم‌ها خوب شده است.

سرمربی فولاد درباره شناختش از صنعت نفت گفت: در طول فصل تیم‌ها می توانند بهتر یکدیگر را بشناسند و ما راه طولانی‌ در پیش داریم. می‌خواهیم در ۳۰ هفته به خوبی عمل کنیم و به موفقیت برسیم. لیست تیم ما از بازی استقلال به بعد تکمیل می شود.

وی گفت: امیدوارم در کنار هواداران بتوانیم یک فصل خوب و رویایی را داشته باشیم. تیم فولاد باتوجه به هواداران خونگرمی که دارد می‌تواند به موفقیت برسد. انتظار دارم هواداران فردا به استادیوم بیایند و ما را همراهی کنند.

دیدار تیم های فولاد و نفت ابادان از ساعت ۲۰:۱۵ روز جمعه در اهواز برگزار می شود.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.