مسوول کمیته نقل و انتقالات فوتبال خوزستان گفت: تاکنون سه باشگاه لیگ برتری و 2 باشگاه لیگ یکی استان اقدامی برای ثبت قرارداد اعضای تیم‌های خود نداشته‌اند زیرا این باشگاه‌ها بدهکار هستند و تا پرداخت بدهی‌ها اجازه ثبت قرارداد به آن‌ها داده نمی‌‌شود.

علی جرفی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، درباره ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان، اظهار کرد: تاکنون هیچ کدام از سه باشگاه لیگ برتری اقدامی برای ثبت قرارداد اعضای تیم‌های خود برای لیگ نوزدهم نداشته‌اند و دلیل هم این است که این باشگاه‌ها بدهی دارند و تا زمانی که بدهی‌های خود را پرداخت نکنند، نمی‌توانند قراردادهای جدید خود را در هیات فوتبال استان ثبت کنند.

وی با اشاره به بخشی از نامه کمیته وضعیت در خصوص ممنوعیت ثبت قرارداد باشگاه‌های بدهکار، گفت: با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات لیگ‌های برتر و لیگ یک، به منظور تعیین تکلیف بدهی‌ باشگاه ها و جلوگیری از تضییع حقوق طلبکاران به تاخیر بیش از این که قطعا موجب اثرات وارده به آنان خواهد بود، از ثبت هرگونه قرارداد نظیر استخدام بازیکن، کادر فنی و کادر پزشکی و صدور هرگونه مجوز در خصوص موارد اعلام شده تا تسویه کامل دیون باشگاه و تعیین توسط کمیته وضعیت بازیکنان مطلقا خودداری می‌شود.

مسوول کمیته نقل و انتقالات فوتبال خوزستان افزود: ما این موضوع را به باشگاه‌های فولاد، نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان که دارای بدهی هستند نیز اعلام کرده‌ایم. به هر حال با توجه به تاکیدی که در پرداخت بدهی‌ها وجود دارد، به نظر می‌رسد امسال تا زمانی که باشگاه‌ها بدهی خود را پرداخت نکنند، اجازه هیچ گونه ثبت قرارداد جدید به آن‌ها داده نخواهند داشت.

وی بیان کرد: پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ یک کشور تا هفته پنجم ششم باز خواهد بود و باشگاه‌ها می‌توانند نفراتی را به لیست خود اضافه کنند. همچنین طبق آن‌چه فدراسیون به ما اعلام کرده است، باشگاه‌ها باید تا پیش از آغاز لیگ قرارداد حداقل 14 بازیکن را ثبت کنند که برای لیگ یک این تاریخ تا امروز (16 مردادماه) است و تاریخی که قبلا برای لیگ برتر مشخص شده بود، 28 تیرماه است که البته با توجه به تاخیری که در آغاز لیگ ایجاد شده، هنوز تاریخ جدید به ما اعلام نشده است.

جرفی عنوان کرد: طبق آن‌چه برای لیگ یک اعلام شده است، پس اگر باشگاه‌های کارون اروند و استقلال خوزستان تا امروز قراردادهای حداقل 14 بازیکن خود را ثبت نکند، نمی‌تواند در رقابت‌های دسته یک کشور شرکت کند. البته ممکن است فدراسیون تاریخ اعلام شده برای لیگ یک را مجددا تمدید کند ولی هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.