امین علوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در خرمشهر اظهار کرد: پس از تشکیل اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، براساس قانون مقرر شد هیات‌های ورزشی این منطقه از هیات‌های استان خوزستان جدا شوند و زیر نظر هیات‌های منطقه آزاد فعالیت خود را دنبال کنند.

وی ادامه داد: پس از تشکیل هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند بسیاری از سهمیه‌ها همچون استعدادیابی، شرکت در کارگاه‌های آموزشی فدراسیون، مسابقات کشوری و ... که پیشتر از طریق هیات بدمینتون استان خوزستان در اختیار شهرهای این منطقه قرار می‌گرفت، هم‌اکنون مستقیا از طریق فدراسیون سهمیه‌ای جدا به این شهرها اعطا می‌شود.

رییس هیات بدمینتون خرمشهر با اشاره به اینکه کلیه ادارات، باشگاه‌ها و ورزشکاران بدمینتون خرمشهر برای پیگیری امورات خود فقط باید از طریق هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند اقدام کنند، افزود: براساس قوانین مناطق آزاد، هیات بدمینتون خرمشهر طبق ساختار جدید از هیات بدمینتون استان خوزستان مستقل شده‌ و هم اکنون زیر نظر هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند است.

علوانی در خصوص میزبانی‌های کشوری در خرمشهر، توضیح داد: ادارات، سازمان‌ها و بخش خصوصی که قصد میزبانی مسابقات کشوری، حضور در رویدادهای ورزشی و همچنین اخذ کلیه مجوزها در این خصوص را دارند باید فقط از طریق هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند اقدام کنند.

وی بیان کرد: از نگاه مثبت رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند به شهر خرمشهر سپاسگزارم و امیدوارم با شرایط جدیدی که با حمایت‌های ایشان اتفاق افتاده شاهد شکوفایی استعدادهای بالای بدمینتون‌بازان این شهر باشیم؛ رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند به صورت روزانه با ما تماس می‌گیرد و به شدت دغدغه شهر خرمشهر را دارد.

رییس هیات بدمینتون خرمشهر با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های ورزشی خرمشهر بالا است و باید به شیوه‌ای اقدام شود تا بتوانیم ورزشکاران زیادی را ساماندهی کنیم، عنوان کرد: بدمینتون یک رشته جذاب و پرطرفدار است و معتقدیم استعدادهای زیادی در خرمشهر وجود دارد که طی ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های شایسته‌ای برای آن انجام داده‌ایم.

علوانی در پایان ابراز امیدواری کرد: در حال حاضر جمعبندی‌های خوبی انجام داده‌ایم و همه افرادی که در بخش آقایان و بانوان دارای کارت مربیگری و یا داوری بدمینتون هستند می‌توانند مشخصات خود را از طریق شماره ۰۹۱۶۳۳۳۱۷۰۱ به صورت پیام کوتاه ارسال کنند. درهای هیات بدمینتون خرمشهر برای همه افرادی که علاقمند به همکاری با این هیات هستند باز است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1238639
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.