ناصر نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۴ هیات ورزشی در شهرستان دزفول فعال است که ۱۵ هزار ورزشکار را زیرپوشش ورزش های مختلف قرار می دهند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران دزفول در سطح ملی و بین المللی گفت: ورزشکاران دزفول  در رشته کشتی در رده های مختلف رتبه های خوبی کسب کرده اند و در رشته تیر وکمان، مچ اندازی و جانبازان و معلولان به مقام های برتر کشوری و بین المللی دست یافته اند.

۲۶ پروژه عمران ورزشی در دزفول اجرا شد

وی به استقبال شهروندان دزفولی از ورزش های همگانی نیز اشاره کرد و گفت: از سال ۹۶ تاکنون تعداد ۲۶ پروژه عمرانی ورزشی در شهرستان دزفول اجرا شده که ۹۰ درصد این پروژه ها متعلق به مناطق کم برخوردار و روستایی می باشند و ۱۰ درصد باقی مانده نیز مربوط به تکمیل پروژه های عمرانی شهر دزفول از جمله پیست سوارکاری، احداث چمن مصنوعی و تکمیل ورزشگاه مجدیان بودند.

نظری از تلاش نماینده دزفول برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه های ورزشی این شهرستان تقدیر کرد وگفت: با اعتبارات مختلف تلاش شده مشکلات مکان های ورزشی شهرستان برای شهروندان رفع شد.

۱۰۵ باشگاه ورزشی مجاز در دزفول فعال است

رییس ورزش و جوانان شهرستان دزفول اظهار داشت: ۱۰۵ باشگاه ورزشی مجاز در شهرستان دزفول فعال است و تعداد انگشت شماری نیز غیرمجازند که درخواست می شود نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

خیرین برای حل مشکلات ورزشی دزفول ورود کنند

وی اظهار داشت: با وجود تعداد زیاد ورزشکاران رشته های مختلف و وجود نخبه های ورزشی در این شهرستان اعتبارات زیادی برای ساماندهی و توسعه امکانات وجود ندارد که از خیرین درخواست می شود به این بخش نیز ورود کنند.

نظری از کمک های مرحوم حاج محمدرضا ریسمانسنج نیکوکار دزفولی بابت ساخت سالن ورزشی چند منظوره دزفول و حاج محمد اسماعیل درویش زاده بابت ساخت یک سالن ورزشی در دزفول تقدیر و اظهار امیدواری کرد خیرین ورزشی دزفول در اسپانسرشدن و کمک به مشکلات ورزشی نیز ورود کنند.

۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه مجدیان دزفول اختصاص یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول ضمن تقدیر از سرپرست فرمانداری ویژه دزفول برای اختصاص اعتبارات ورزشی گفت: افزون بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی به پروژه های نیمه تمام ورزشی دزفول در سال ۹۸ اختصاص یافته است.

وی افزود: با حمایت نماینده مردم دزفول در مجلس و مدیر کل ورزش و جوانان  ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات ملی برای تکمیل ورزشگاه مجدیان اختصاص یافته است.

نظری گفت: برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی دزفول از جمله سالن ورزشی شهر میانرود و امام نیاز است .

وی هزینه مورد نیاز برای تجهیز اماکن ورزشی دزفول را پنج میلیارد ریال دانست و گفت: گام نخست ورزشگاه مجدیان حدود ۷۰ درصد پیشرفت دارد و گام دوم آن نیز حدود ۴۰ درصد پیشرفت دارد .

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول همچنین از شهرداری دزفول برای اختصاص زمین ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری و ۲ زمین چمن تقدیر  کرد.

۷۲۷۸/۳۰۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.