به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان چهارشنبه در آئین راه اندازی این خانه کشتی گفت: خانه کشتی شهدای شهراب از سوی یکی از نیکوکاران این شهرستان در مدت 6 ماه با اعتبار افزون بر پنج میلیارد ریال ساخته شده است.
عباس روحانی افزود: مساحت این خانه کشتی خیرساز نزدیک به 500 مترمربع می باشد که با بهره برداری از این طرح ورزشی، مکان مناسبی برای تمرین کشتی گیران فراهم شد و امید می رود این امر منجر به افزایش حضور جوانان علاقه مند به این رشته ورزشی در شهرستان شود.
وی همچنین بیان کرد: مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی سال 1396 برای تکمیل زمین چمن و مصنوعی فوتبال اردستان اختصاص یافته اما هنوز پیمانکار واجد شرایطی اعلام آمادگی نکرده است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان اضافه کرد: طرح ساخت استخر شنای زواره نیز در حال اجرا بوده و امید می رود در صورت ادامه کار تا سال آینده به بهره برداری برسد.
فرماندار اردستان نیز در این آئین با قدردانی از اقدام های نیکوکاران، بر مشارکت بیشتر آنها در زمینه فعالیت های حوزه ورزش و جوانان تاکید کرد و گفت: تمهید برنامه های ورزشی و جذب جوانان به فعالیت های سالم، در کنار ارتقای سطح سلامت جامعه از بسیاری مشکلات اجتماعی می کاهد.
علیرضا غیور افزود: نیکوکاران که پیش تر در حوزه آموزش و پرورش و سلامت اردستان فعال بوده و کمک های فراوانی انجام دادند، با تشکیل انجمن خیران بخش ورزش در این زمینه نیز فعالیت را آغاز کردند و این طرح نخستین گام خیرساز در بحث ورزش این شهرستان است.
وی پیش تر سرانه فضای ورزشی شهرستان اردستان را 6 برابر بیش از میانگین کشور و برابر با سه متر به ازای هر نفر اعلام کرده بود.
شهرستان اردستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع می باشد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.