جانشین مدیرعامل و سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: تولید انرژی برق در این نیروگاه رامین در تیرماه سال جاری از یک میلیون مگاوات ساعت عبور کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مصطفی ذبایح نجف آبادی جانشین مدیر عامل و سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز اظهار کرد: انرژی برق برای استان خوزستان بویژه در فصل تابستان نیازی حیاتی است و این موضوع رسالت ما را در تامین برق پایدار بیش از پیش حائز اهمیت می‌کند.

وی رفع مشکلات فنی و پایداری واحد‌های تولید برق این نیروگاه را مهم ترین رسالت این مجموعه در طول سال بویژه در فصل تابستان دانست و افزود: با تولید یک میلیون و ۹۷ هزار و ۴۴ مگاوات ساعت انرژی برق در تیرماه سال جاری توانستیم میزان تولید خود در ۴ ماهه سال جاری را به ۳ میلیون ۵۰۳ هزار و ۴۰۸ مگاوات ساعت رسانده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۳ درصدی برخوردار بوده است.

نجف آبادی این میزان تولید را حاصل ۱۳ هزار و ۹۴۷ ساعت کارکرد واحد‌های این نیروگاه دانست و اظهار کرد: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

جانشین مدیرعامل و سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز تصریح کرد: تولید انرژی برق به ویژه در نیروگاه‌های حرارتی دارای مشقت‌های فراوانی است و انتظار داریم مردم عزیز با صرفه جویی و رعایت الگو‌های مصرف باعث کاهش فشار به نیروگا‌ها و شبکه برق شوند تا ما نیز بتوانیم با خدمت رسانی مستمر، در تامین و بهبود آسایش مردم استان موفق‌تر عمل کنیم.

گفتنی است، نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تقویت و شبکه سراسری برق ایفاء می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.