به گزارش ایرنا، افشین حیدری روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای هیات ورزش همگانی خوزستان در استانداری اظهار داشت : طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در ایجاد زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی و همچنین ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی صورت گرفته و امیدوارم از این پس تمام دستگاه های اجرایی سهم خود را در ورزش همگانی انجام دهند.
وی افزود: در سال ۹۷ بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه در قالب همایش های کوهپیمایی، پیاده روی و ... برگزار شد و بیش از ۷۰۰ هزار نفر در این برنامه ها مشارکت کردند از سوی دیگر بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی ویژه کارکنان دولت برگزار شد.

حیدری گفت: یکی از اقدامات خوبی که با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای اولین بار در کشور انجام شد توزیع اقلام ورزشی بین زندان های استان بود همچنین برای اولین بار در کشور با مشارکت شهرداری‌ ها، لوازم ورزشی برای استفاده عمومی مردم به صورت رایگان تهیه شد .

وی به عقد تفاهم نامه با ارگان های مختلف استان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم تمام هیات های شهرستانی از ظرفیت و پتانسیل استان به خوبی استفاده کنند. توجه به ورزش همگانی از اولویت‌های اداره ‌کل ورزش و جوانان استان بوده است و امیدوارم بیش از این ورزش وارد خانواده‌ها شود تا جامعه ‌ای شادتر، سالم‌ تر و پویا تر داشته باشیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: با توجه به مشکلات و معضلاتی که در خوزستان وجود دارد، می طلبد که دستگاه ها و ارگان های استان سهم خود را نسبت به مسئولیت اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه ادا کند.
وی در پایان گفت: هیات همگانی، هیات بسیار بزرگی است که نیاز به فضای بزرگی برای فعالیت دارد لذا در روزهای آینده ساختمان جدید ورزش‌های همگانی خوزستان تکمیل و به بهره ‌برداری می ‌رسد.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.