حسن کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه  ۸۷میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال است که علاوه بر افزایش قدرت مانور و تشخیص سریع خطا، افزایش رضایتمندی مشترکین را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: استفاده از تکنولوژی و تجهیزات جدید به ویژه درحوزه برق یک ضرورت و اصل مهم برای پیشرفت و دستیابی به رفاه عمومی بهتر برای شهروندان است به عبارت دیگر حفظ پایداری شبکه برق در مناطق گرمسیری کشور یک ضرورت غیرقابل انکار است از این رو  برنامه ریزی برای پایدار کردن شبکه و استمرار خدمات رسانی یکی از  اصلی ترین اهداف چشم انداز این شرکت تعریف شده است.

به گفته کریمی درحال حاضر۵۱۵ دستگاه کلید گازی منصوبه روی شبکه برق اهواز نصب است.

 شرکت توزیع برق اهواز ۵۸۰ هزار مشترک دارد.

استاندار خوزستان پیش از این گفته بود: متوسط قطعی برق در خوزستان در سال ۹۵ به ازای هر نفر در استان ۲هزار دقیقه در سال بود و اکنون در اهواز به حدود ۷۰۰ دقیقه و در سایر شهرستان ها به ۸۵۰ دقیقه در سال رسیده است که باید کاهش یابد.

 با توجه به افزایش دمای هوا، صرفه جویی در مصرف برق و رفاه حال شهروندان چهارشنبه دوم مرداد ماه تمام ادارات و شرکت های خوزستان تعطیل بودند، همچنین ساعت کاری ادارات از ۱۹ خرداد تا ۳۱ شهریورماه امسال از ساعت هفت تا ساعت ۱۳  تعیین شده است.

۹۸۸۷/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.