به گزارش ایرنا معاون عمرانی استاندار خوزستان روز شنبه در آیین کلنگ زنی احداث تاسیسات آبرسانی گرگر شادگان گفت: با احداث این تاسیسات آبرسانی با ظرفیت روزانه ۱۲ هزار متر مکعب ، آب مورد نیاز  ۱۵ روستای بخش خنافره و جفار شادگان تامین می شود.

فاضل عبیات اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ۶ هزار خانوار ساکن در مناطق روستایی شهرستان شادگان از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد و مشکل آبرسانی در تعدادی از روستاهای شادگان برطرف می شود.

وی مدت زمان اجرای این طرح را ۱۰ ماه  با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح تاسیسات ایستگاه آبرسانی گرگر بازسازی شده ضمن اینکه مخزن ذخیره آب و سامانه هوا زنی آن نیز نصب می شود.

عبیات با اشاره به مشکل آبرسانی در شادگان گفت: این شهرستان در تولید و توزیع آب با مشکل جدی مواجه است که در سال جاری این مشکلات با اتصال آب غدیر به شبکه آبرسانی شادگان برطرف می شود.

به گزارش ایرنا اهالی ۱۴ روستای بخش خنافره شادگان نیز چند ماهی است با مشکل جدی کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

 فرسودگی شبکه آبرسانی و خسارت وارده به زیر ساخت های شبکه آبرسانی در شادگان بر اثر سیل فروردین ماه امسال باعث کمبود و قطع مکرر آب در برخی روستاهای این شهرستان شده و مشکلات عدیده ای را در فصل داغ تابستان برای اهالی این روستاهای محروم موجب شده است.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.