مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه خوزستان در محدوده قرمز و جزو مناطق پرمصرف برق در کشور قرار گرفته است، گفت: از همه مشترکین می خواهیم با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق و حذف مصارف غیر ضروری، با صنعت برق برای حفظ پایداری شبکه همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: مصرف برق در کلانشهر اهواز نیز در محدوده زرد و هشدار قرار دارد و مشترکین با کاهش حداقل ۵ درصدی در مصرف، در وضعیت سبز و پایدار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با مصرف هفت هزار و ۹۴۸ مگاوات نسبت به مصرف هفت هزار و ۴۳۶ مگاوات سال قبل، رشد ۶.۴ درصدی در مصرف رخ داده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان عنوان کرد: با مصرف هفت هزار و ۹۴۸ مگاوات روز گذشته برای چهارمین بار در سال جاری از پیک سال گذشته عبور کرده ایم.

دشت بزرگ با بیان اینکه مقدار پیک بار سال ۹۸ خوزستان افزایشی بوده است، گفت: مصرف برق کشور و استان در سطح بهینه نیست و باید با اصلاح الگوی مصرف حباب آن را از بین ببریم.

وی از همگان خواست تا با حذف مصارف غیر ضروری در ساعت های پیک مصرف ( ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳)، صنعت برق استان را در این گرمای سوزان یاری کنند و زندگی همراه با آرامشی برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.