همزمان با دومین روز از هفته قوه قضائیه، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب آبادان از شهرک‌های صنعتی این شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس دادگستری آبادان ظهر یکشنبه در جریان این بازدید اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند ضمن حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، فضا را برای جذب سرمایه‌گذار، ایجاد واحدهای تولیدی و نیز تولید کالای باکیفیت فراهم کنند.

سیروس محمدی زاده با اشاره به تسریع در رفع مشکلات قضائی صنعتگران توضیح داد: 3 سال قبل برای اولین بار در استان خوزستان شعبه ویژه انرژی در دادگستری آبادان راه اندازی شد که فقط یکی از اقدامات این مرجع برای رفع مشکلات صنعتگران بود.

هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل باشد

وی با تاکید بر اینکه هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل باشد، افزود: امسال رونق تولید به عنوان یک محور مهم، عملکردی و فعالیتی در کشور تبیین شده است.

رئیس دادگستری آبادان با بیان اینکه در حال جنگ اقتصادی هستیم و کارآفرینان در خط مقدم جبهه قرار دارند، ادامه داد: همه سعی و تلاش مسئولان دستگاه قضایی استان خوزستان در جهت رفع موانع تولید بوده و روانسازی و انعطاف پذیری در رسیدگی به پرونده‌های سرمایه‌گذاران را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

محمدی زاده با بیان اینکه حمایت گسترده از سرمایه‌گذارانی که دغدغه‌ای جزء تولید و ایجاد اشتغال ندارند از برنامه‌های دستگاه قضا است، تصریح کرد: متاسفانه برخی واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه هستند و باید مشکلات آنها رفع و مورد حمایت قرار بگیرند.

ضرورت حمایت از صنعتگران

ناصر غلامی، دادستان عمومی و انقلاب آبادان نیز اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی موجب رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال و در نهایت رفع بیکاری می‌شود که این امر نقش به سزایی در کاهش بسیاری از تخلفات و آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با تاکید بر اینکه رونق کارآفرینی و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و همچنین ایجاد اشتغال یکی از اولویت‌های اولیه زندگی مردم است، عنوان کرد: اگرچه اشتغال تنها دلیل وقوع آسیب‌های اجتماعی نیست اما بخشی از آسیب‌های اجتماعی نتیجه بیکاری و عدم اشتغال است و با ایجاد اشتغال و تامین زندگی مردم در حد کفاف می‌توان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان خاطرنشان کرد: حضور میدانی و بازدید مسئولان قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی با هدف شنیدن سخنان مدیران تولید، بررسی مشکلات، شناخت موانع تولید در کنار ارائه مشاوره‌های حقوقی به صنعتگران می‌تواند نقش موثر و مفیدی در جهت رفع چالش‌های اشتغال و صنعت شهرک‌های صنعتی آبادان و تسهیل و روان سازی امور مربوط به آن داشته باشد.

هفته قوه قضائیه متفاوت در آبادان

رضا صلبوخی، مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند نیز در این بازدید، اظهار کرد: به یاری خداوند و به برکت مدیرانی متعهد، امسال نیز شاهد حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان از سایت صنعتی آبادان بودیم که این نشان از عظم جدی در حمایت تمام قد از تولید و کارآفرینان و فعالیت‌های مشروع دارد.

وی ادامه داد: از مسئولان عالی قضائی آبادان که از سه واحد صنعتی و تولیدی بازدید کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند تاکید کرد: رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب طی این بازدید از نزدیک نسبت به مشکلات پیش رو در حوزه اقتصادی و صنعتی آگاه شدند و همچنین از زیرساخت‌های عمرانی که توسط سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به صورت مشترک درحال اجر است نیز بازدید و در جریان امور قرار گرفتند و به طور حتم حضور این عزیزان باعث دلگرمی صنعتگران و کارآفرینان می‌شود.

PicsArt_06-23-06.33.45

PicsArt_06-23-06.34.19

PicsArt_06-23-06.35.15

PicsArt_06-23-06.35.51

PicsArt_06-23-06.36.26

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.