اهالی منطفه زرگان از مسئولین آب شهری اهواز برای رسیدگی به شرایط و کیفیت نامطلوب و غیربهداشتی آب این منطقه درخواست کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، گروهی از اهالی منطقه زرگان به خصوص خیابان معلم ۱ برای چاره اندیشی در خصوص پایین بودن کیفیت آب شرب این منطقه از مسئولین آب شهری درخواست رسیدگی دارند.

آنها معتقدند مشکل آب این منطقه با تعویض ۵۰ متر لوله قابل حل است‌.

این اهالی مشکل را از زمانی می‌دانند که برای کارگذاری لوله های فاضلاب، لوله آب پلی اتیلن را با بیل مکانیکی قطع کرده و با پلاستیک بسته اند و در زمان افت فشار آب، فاضلاب وارد لوله های آب مصرفی خانگی می شود.

اهالی این منطقه ضمن استمداد از مسئولین برای حل این مشکل تقاضا کردند اگر نمی توانید لوله های آب را تعویض کنید، حداقل از افت فشار آب در این منطقه جلوگیری کنید تا آب فاضلاب بر آب شهری غلبه نکرده و کام مردم را در این ماه مبارک تلخ نکند.

در همین خصوص، حاجی پور مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان در پاسخ به خبرنگار ایلنا، وجود انشعبات غیر مجاز را عامل افت فشار آب در آن منطقه عنوان نمود و گفت: سه شنبه، تیم عملیاتی این سازمان جهت برطرف نمودن مشکل عنوان شده، به منطقه اعزام خواهد شد.

وی استفاده از انشعاب مجاز را عاملی مهم در بهتر خدمت رسانی به مشترکان آب عنوان نمود و از مردم خواست تا در این زمینه، همکاری لازم را با ماموران آبفا داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.