به گزارش ایرنا این مراسم دوشنبه شب به همت کانون پیشکسوتان ورزش و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.
افشین ملایی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی در این نشست گفت: هر ساله با همت کمیته پیشکسوتان خوزستان و هیات ورزش‌ های همگانی و همچنین حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان مراسمی با حضور پیشکسوتان برگزار می شود که یک حرکت بسیار زیبا در کشور به شمار می رود.
وی ادامه داد: پیشکسوتان ورزش، سال ‌های بسیار دور برای این کشور خدمت کردند و حاصل زحمات آن‌ ها تربیت ورزشکاران و جامعه جوان امروز ما است لذا باید از این عزیزان به مراتب تشکر و قدردانی کنیم.
وی با بیان این که یکی از دستاوردهای ورزش، تقویت رویکرد فرهنگی و اخلاق است گفت: در ورزش جدا از نتایج قهرمانی، اخلاق و مرام پهلوانی بسیار مهم است که خوشبختانه استان خوزستان از سالیان دور تا به امروز در کسب عناوین قهرمانی و بحث اخلاق مداری سرآمد ورزش کشور بوده است.
در ادامه حمید سالمی مسئول کانون پیشکسوتان خوزستان گفت: هدف این کانون که از سال 78 فعالیت خود را شروع کرد، شناسایی و معرفی کسوت داران همه رشته های ورزش استان بوده و به لطف خدا و همت اعضای این کانون گام های مثبتی در این مسیر خیرخواهانه برداشته شده است.
وی با بیان این که جایگاه پیشکسوتان ورزش استان و کشور بسیار عزت مند است گفت: ما به عنوان خادمین پیشکسوتان ورزش از مسئولان ورزشی و دیگر نهادهای استان تقاضای توجه ، حمایت و همکاری را داریم تا با وحدت و همدلی بتوانیم حرمت کسوت ورزش را احیا کنیم و به نسل جدید ورزش معرفی کنیم.
در این مراسم از حمید سالمی، رییس هیات ورزش‌ های همگانی و رییس کانون پیشکسوتان ورزش استان توسط مجموعه یادیاران تجلیل شد.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.