حجت الاسلام علی مرشدیان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آماده سازی این بسته های غذایی و بهداشتی برای مناطق محروم و سیل‌زده خوزستان در مسجد الغدیر اهواز اظهار داشت:طرح ضیافت امام حسن مجتبی (ع) برای چهارمین سال متوالی است که توسط قرارگاه جهادی مجموعه عصر ظهور در مسجد الغدیر برگزار می شود.
وی افزود: این قرارگاه در زمینه محرومیت زدایی چهار طرح ضیافت را در طول سال در دستور کار دارد که این طرح ها شامل ضیافت علوی و پخت 124 هزار پرس غذای گرم برای توزیع در مناطق محروم استان، ضیافت امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت نیمه ماه رمضان و تقسیم ارزاق در مناطق محروم، ضیافت اربعین و پذیرایی از زائران و ضیافت نیمه شعبان و جشن امام زمان(ع)است.
وی تصریح کرد : امسال با توجه به خسارت های ناشی از سیل به روستاهای استان از 2 ماه پیش از ماه رمضان فعالیت این قرارگاه جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده آغاز شد و ضمن ارائه خدمات به مناطق محروم ، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی بین مردم سیل زده نیز در دستور کار قرار گرفت.
حجت الاسلام مرشدیان گفت: بسته های غذایی و بهداشتی از روز شنبه بین مناطق محروم و سیل زده خوزستان توزیع می شوند.
وی گفت: در حال حاضر 30 روستا برای توزیع اقلام شناسایی شده اند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این اقلام بین خانواده ها توزیع می شوند.
مسئول قرارگاه جهادی مرکز عصر ظهور اهواز گفت: ارزش هر بسته غذایی و بهداشتی 2 میلیون ریال بوده که به صورت مردمی و خودجوش جمع آوری شده و امید می رود همچنان این حمایت ها از سوی مردم شریف خوزستان ادامه داشته باشد.
وی افزود: بیش از 500 نفر از نیروهای جهادی به صورت افتخاری در این کمک رسانی مشارکت دارند که این همبستگی و اتحاد مردم خوزستان را نشان می دهد.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.