محمد رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بی شک فصل آینده حضور قدرتمندی در مسابقات لیگ دسته یک خواهیم داشت و مقرر شد ظرف یک هفته آینده برنامه تیم را به مدیرعامل کارخانه و اعضای هیات مدیره باشگاه ارائه دهیم امیدوارم بتوانیم با جذب منابع مناسب بتوانیم برنامه ریزی دقیق و خوبی انجام دهیم.
وی در پاسخ به پرسشی درباره ادامه همکاری محمد علوی سرمربی فعلی تیم در فصل آینده افزود: این موضوع به نظر هیات مدیره باشگاه بستگی دارد که هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفتیم اما علوی یکی از گزینه های اصلی ما برای هدایت تیم است و از او حمایت می کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: علوی مربی جوان و آینده داری است و با حضورش در تیم استقلال خوزستان نشان داد اگر ظرفیت لازم برای او فراهم باشد، می تواند به خوبی کار کند. ما در چند بازی اخیر نسبت به داشته هایمان عملکرد خوبی داشتیم و از کیفیت کار راضی بودیم.
وی با بیان این که کاروان استقلال خوزستان روز چهارشنبه برای دیدار مقابل سپاهان راهی اصفهان می‌ شود گفت: امیدوارم بتوانیم یک بازی جوانمردانه و بدون حاشیه با سپاهان داشته باشیم. تمرینات تیم بعد از دیدار مقابل سایپا 2 روز تعطیل شد و از فردا از سر گرفته می شود.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 12 امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی قرار دارد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.