محمد رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا بیان کرد:تیم ما در هر بازی فوتبال خوبی ارایه می دهد اما در نتیجه گیری ضعیف هستیم؛ در مقابل پیکان چند فرصت صد در صد گلزنی را داشتیم اما توپ های ما با بدشانسی تبدیل به گل نشد.
وی در خصوص مذاکرات باشگاه با فیروز کریمی و حضور وی به عنوان مدیر فنی تیم گفت: ما در راستای تقویت کادرفنی با آقای کریمی صحبت کردیم و قرار شد به تیم کمک کند اما تاکنون هیچ اتفاقی در این خصوص رخ نداده و چیزی به صورت قطعی مشخص نیست؛ در هر صورت ما با همین کادر فنی ادامه می دهیم و به آینده امیدوار هستیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان افزود: کریمی سال ها در خوزستان به همراه تیم استقلال اهواز فعالیت کرد و با فوتبال این خطه به خوبی آشنا است از طرفی خود او اعلام آمادگی کرد که هر کمکی بتواند برای استقلال خوزستان انجام می دهد.
وی با بیان اینکه نتایج ما در چند بازی اخیر قابل قبول نیست اما از لحاظ فنی بازی های خوبی ارایه دادیم گفت:متاسفانه ما در زدن ضربات آخر مشکل داریم و اگر این نقص برطرف شود می ‌توانیم در هر بازی با نتیجه خوب از میدان خارج شویم.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال استقلال خوزستان اکنون با کسب 10 امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال جای گرفته است.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.